FANDOM

Moc manipulowania demonicznym światłem. Wariacja Kontroli Demonicznych Żywiołów, Kombinacja Kontroli Światła i Kontroli Demonicznej Siły oraz przeciwieństwo Kontroli Świętego Światła. Nie należy jej mylić z Kontrolą Mrocznego Światła.

Znana również jako Edytuj

  • Kontrola Światła Demonów
  • Kontrola Złego Światła
  • Faustowskie Światło
  • Kontrola Piekielnego Światła

Znana również jako Edytuj

Użytkownicy mogą tworzyć i manipulować mistycznym światłem piekła, która może całkowicie zniszczyć wszystko. Kolor śwuatła może być różny: zielony, czarny, niebieski, biały, itd. Zdarza się, że ciemność nie jest generowana tylko zostaje przyzwana z piekła.

Światło Demonów może spowodować rozdzierający ból w zetknięciu z nim lub spowodować natychmiastową śmierć, być może nawet gdy zostaje wezwana w celach relatywnie korzystnych, takich jak wzywanie duchów zmarłych na jakiś czas do świata żywych z piekła. Niektórzy użytkownicy mogą nawet użyć Reanimacji lub Wskrzeszenia poprzez przyzywanie przeklętych i/lub demonów.

Aplikacje Edytuj

Powiązane Edytuj

Ograniczenia Edytuj

  • Światło stworzone mogą być trudne do kontrolowania i może spowodować śmiertelny rykoszet.
  • Niektórzy ludzie mogą nie być kompatybilne z mocą kontroli demonicznego światła, co może spowodować, że światło spali ich przy probie użycia.
  • Ponieważ demoniczne światło może być nieugasłe może być trudne do kontrolowania.
  • Użytkownik musi być ostrożnym przy użyciu światła wokół towarzyszy, aby zapobiec niezamierzonym wypadkom.
  • Użytkownik może nie być w stanie kontrolować normalnego światła i co za tym idzie, nie móc używać światła do normalnych codziennych celów.
  • Demoniczna Światło może zostać zgaszone lub odepchnięte przez święte przedmiotowy i substancje (np. wodę święconą, krzyże).
  • Odległość, masa, precyzja itd zależą od wiedzy, umiejętności i siły użytkownika oraz od fizycznych ograniczeń jego mocy.
  • Może skorumpować użytkownika.

GaleriaEdytuj