FANDOM

Moc manipulowania demoniczną ciemnością. Wariacja Kontroli Demonicznych Żywiołów, Kombinacja Kontroli Ciemności i Kontroli Demonicznych Sił oraz przeciwieństwo Kontroli Świętej Ciemności. Nie należy jej mylić z Kontrolą Groźnej Ciemności.

Znana również jako Edytuj

  • Kontrola Demonicznej Ciemności
  • Kontrola Złej Ciemności
  • Kontrola Faustowskiej Ciemności
  • Kontrola Piekielnej Ciemności
  • Kontrola Bezbożnej Ciemności

==
Znana również jako == Użytkownicy mogą tworzyć i manipulować mistyczną ciemnością piekła, która może całkowicie zniszczyć wszystko. Kolor ciemności może być różny: zielony, czarny, niebieski, biały, itd. Zdarza się, że ciemność nie jest generowana, ale zamiast tego zostaje wygenerowana tylko przyzwana z piekła.

Bezbożna Ciemność może spowodować rozdzierający ból w zetknięciu z nią lub spowodować natychmiastową śmierć, być może nawet gdy zostaje wezwana w celach relatywnie korzystnych, takich jak wzywanie duchów zmarłych na jakiś czas do świata żywych z piekła. Niektórzy użytkownicy mogą nawet użyć Wskrzeszania lub Reanimacji poprzez przyzywania przeklętych i/lub demonów.

Aplikacje Edytuj

Powiązane Edytuj

Ograniczenia Edytuj

  • Jest słaba przeciwko Kontroli Świętego Światła
    • Niektóre potężne moce światła mogą zniszczyć ciemność.
  • Jest słaba przeciwko Kontroli Świętej Ciemności.
  • Odległość, masa, precyzja itd zależą od wiedzy, umiejętności i siły użytkownika oraz od fizycznych ograniczeń jego mocy.
  • Może skorumpować użytkownika.