FANDOM

Pozwala na przekształcenie swojego fizycznego ciała w ciemność i światło. Technika Kontroli Światła-Ciemności. Kombinacja Przemiany w Cień i Przemiany w Światło. Nie należy jej mylić z Przemianą w Zmierzch.

Znana również jako Edytuj

  • Forma/fizjologia światła-ciemności

Możliwości Edytuj

Użytkownik może przekształcić całe lub część swojego ciała w światło i ciemność. Użytkownicy mogą być w tej formie identyczni jak swoja prawdziwa postać z wyjątkiem tego, że składają się z światła i ciemności, którym w tym przypadku zawiera wszystkie narządy i jest nieco podatny na ataki. Alternatywnie użytkownik może przekształcić się w jednorodną masę bez jakiejkolwiek części ciała.

Użytkownik, który jest bliski formy istoty światła i ciemności, są tacy sami jak większość istot fizycznych, przy czym energia przepływająca przez nich, wzmacnianie ich komórki, kości i mięśnie. Ich moc koncentruje się głównie na ciałach, zmiany i aplikacje są głównie wewnętrzne.

Użytkownicy, będący pełnymi istotami światła i ciemności są zbudowani całkowicie z energii i daleko im od fizycznej postaci. Zdobywają imponującą kontrolę nad swoją formą i rozległe możliwości używania energii na różne sposoby.

Aplikacje Edytuj

Będąc blisko bycia istotą światła i ciemności Edytuj

Będąc pełną istotą światłą i ciemności Edytuj

Powiązane Edytuj