FANDOM

Pozwala na przekształcenie swojego fizycznego ciała w cień. Wariacja Elementarnej Przemiany i technika Kontroli Ciemności. Nie należy jej mylić z Mroczną Formą.

Znana również jako Edytuj

  • Fizjologia Cienia
  • Fizjologia Ciemności

Możliwości Edytuj

Użytkownik może przekształcić całe lub część swojego ciała w cień. Użytkownicy mogą być w tej formie identyczni jak swoja prawdziwa postać z wyjątkiem tego, że składają się z cienia, którym w tym przypadku zawiera wszystkie narządy i jest nieco podatny na ataki. Alternatywnie użytkownik może przekształcić się w jednorodną masę bez jakiejkolwiek części ciała.

Użytkownik może przyjąć formę 2D, rozciągają się na zewnątrz, stać się większym cieniem, wtopić się cienie całkowicie, a nawet teleportować za ich pośrednictwem.

Chociaż nie jest to część Fizjologii Energii, moc ta ma dużo z nią wspólnego:

Użytkownik, który jest bliski formy istoty cienia, są tacy sami jak większość istot fizycznych, przy czym energia przepływająca przez nich, wzmacnianie ich komórki, kości i mięśnie. Ich moc koncentruje się głównie na ciałach.

Użytkownicy, będący pełnymi istotami cienia są zbudowani całkowicie z energii i daleko im od fizycznej postaci. Zdobywają imponującą kontrolę nad swoją formą i rozległe możliwości używania energii na różne sposoby.

Aplikacje Edytuj

Będąc blisko bycia istotą cienia Edytuj

Będąc pełną istotą cienia Edytuj

Techniki Edytuj

Wariacje Edytuj

  • Wcielenie Nocy - jest przeważnie podobna, ale użytkownik jest bardziej podatny na światło.

Powiązane Edytuj

Ograniczenia Edytuj

  • Można zostać uszkodzonym przez światło.
  • Światło może mieć na użytkownika zły wpływ np. osłabiając go.
  • Kontrola Światła i inne rzeczy generujące jasno światło są szczególnie groźne dla użytkownika.
  • Można być ograniczony w ruchu, jak zwykły cień na powierzchni ciał stałych.
  • Kompletna ciemność zapobiega powstawaniu cieni.